I wish our time come back...

Har väll inte hänt allt för mycket speciellt idag,  lika seg och jobbig dag som dom flesta andra skoldagarna!. Har ju alltid tre timmars hål på måndagar, så på mitt hål gick jag till frissan och klipptee mig, och jag blev grymt besviken, fast de blir jag alltid,  lyckas aldrig bli nöjd! så less.. aja inte änns värt att snacka om de där nå mer! Fick även ett väldigt roligt besked idag, jag och Lena ska göra halkbanan på onsdag 13.15, gud vad nervös jag är!! Men skönt att få de överstökat, sedan ska mamma boka uppkörning och teoriprovet! For sedan till moster och grattade henne eftersom hon fyller år idag, grattis! Och nu sitter jag bara i min säng och är hur trött som helst, ska nog lägga mig och se TV tills jag somnar :). Är sugen på att fara till Tyskland någon som är på att följa? ;) haha.    btw på tal om att fara någonstans så far jag och Lena till stockholm på  sportlovet och är borta ca 3 dagar! aaaah vad jag längtar,sjukt kul kommer de bli! :).


älskling ;D

Gud vad jag saknar fotbollen, och helst gothia :| ...

'









Saknar <33

Kommentarer
Postat av: T

Jag ska ha det i åtanke nästa gång jag gör Nr. 2 i toaletten...-_-

2009-02-04 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0