jag är arg, och jag måste nysa!

De finns nog ingen mer passande rubrik än denna !

Igår (fredag) så hade jag typ ingen lektion, skönt ! Men for iallafall in till skolan för att  möte upp Lena. Sedan promenerade vi in till stan, där vi även gick omkring en stund innan bussen gick. Hanna mötte vi sedan upp på loet och sedan vidare till måttsund !  Där vi genast började med maten, för alla var grymt hungriga, denna gång blev de tacos, mums!  Sedan klädde vi på oss rejält och for till måttsundsbacken eftersom vi skulle börja filma våran andra film ;D! Tyckte de var väldigt strongt gjort av oss att klä på oss och fara dit när de typ var -20 :o!  Väl där kan jag tyvärr inte berätta vad vi gjorde eftersom de kommer komma med i filmen, som ni sälert sedan kommer att få se ;D !  Men kan berötta att de var jävligt kul och att vi åkte på våra rumpor ner från hela backen, och jävlar vad fort de gick. Att göra om de är ett måste ! När vi väl var klara så kom lenis pappa och hämtade oss. Där vi låg i sängen och tog de lugnt tills vi skulle på bio, fredag den trettonde. Vilken film var mer passande än den? Filmen var inte alls lika bra som att jag trode den skulle vara, men den dög :)!  Sen ja sen..... orkar jag typ inte änns berätta om , de enda ordet jag har för de var att jag var ARG !
väl tillbaka hos lena ¨låg vi och prata tills vi somnade. 

Jag har även insett att jag är typ allergisk på parfym :o! eller iallafall någonting för ja lena och hannna vet nog hur de är, dom har hört mgi klaga lite (a) haha.

Dagens..
" Ni är som gjorda för varandra"
och de kom från Hanna, hahaha söt hon är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0