Kärleken kommer att föra oss samman !

Inte så lyckad film kväll igår, haha jag var så trött och sliten så jag somnade, de var till och med en skräckfilm vi såg, och jag somna, och jag brukar ALDRIG somna till en skräckfilm! aja. Vaknade på morgonen av att mamma kom in i mitt rum och sa att vi skulle fara och grilla korv, och de kändes som att klockan var 7, fast att klockan var 11! Jag kämpade mig upp trött som fan, klädde på mig allt som gick att klä på sig sedan for vi till lövskär. Men de sjukaste var ju när vi kom fram och jag såg hur många bilar som helst som körde på isen, som att ingenting skulle hända :o !  PANIK som fan fick jag när jag märkte att vi också skulle bli en av dom bilarna som skulle köra på ISEN =| !  Mitt hjärta slog frivolter!, men allt gick bra och vi kom oss ut på isen för att grilla korv! :). mysigt var de och helst nu när solen var uppe :)  Mormor kom också dit och joinade oss :). Kom hem för ett tag sen och känner hur mkt rök jag luktar så ska gå och ta mig ett lååångt och varmt bad !  skriver nog mer ikväll :)  pusspuss

Fast först ska jag nog ringa och höra hur Tove mår ; ) thihi, i miss her ! <3


pigg och glad ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0