hold on...

Måste ju även få säga Grattis till min bror som fyller år idag också , GRATTIS ! :D



Fick världens klump i magen när hon sa de, och jag kände gråten i halsen!
Du måste verkligen sluta helt seriöst du måste de, för om någonting händer dig så vet jag fan inte om jag kommer klara mig, helt seriöst. göre för min skull, eller våran skull snälla!  Jag vet att du tror att jag är stark och tar de här bra, men jag klarar inte av de, nej de går inte, fattar du de, du måste sluta, NU ! jag gör vad som helst.. åh kan inte sluta tänka på de :'(

De är sånna här kvällar jag skulle behöva dig här, som håller om mig och säger att allt kommer att bli bra, men du är för långt bort ...


Kommentarer
Postat av: johanna

vad har hänt? :/

2009-02-05 @ 12:44:46
Postat av: Lena

Jaa?..:O

2009-02-05 @ 19:14:29
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Jaa?..:O

2009-02-05 @ 19:14:30
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0