De är ju nästan så att jag måste skratta åt dig! haha

okej  för er som inte har fått veta de och för er som är intresserade så är de så hära att jag har gjort en till tattuering idaag :D:D . De är de som jag har läntat så mycket till. Så i morse klockan 10 var jag på plats hos Tomas. Tog ungefär 1,5 timma att göra den och den kostade 1500,, billigt ! blev iallafall nöjd med den, fast ska göra två stjärnor till på den sen är jag helt nöjd =D Gick sedan på banken och fixade massa grejjer, sedan for jag hem! mamma sa att jag slapp gå tillbaka till skolan så hon sjukanmälde mig, snäll som hon är ! :), for hem åt tacos och somnade, hur underbart som helst! Vaknade sedan av att jag var tvungen att fara och jobba, inte alls taggad...  Men de gick bra, tur att de är så mycket trevligt folk där, annars hade jag nog aldrig orkat :p  har bara legat i min säng sen jag kom hem, ska gå och tvätta bort mitt smink och sen sussa , är så frukansvärt trött så vet inte vad jag ska ta mig till!. aja  nu ropar sängen efter mig, bye

jo en sak till kommer nog en bild på tatueringen när den har läkt eller nå :P.
ooch påtal om de så kommer jag ju på at ni har ju inte fått se min förra, så lägger upp en bild på den för er som är intresserade =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0