Du och jag

personalfesten var grymt kul :). Vi åt jätte god mat, lastade på som att jag aldrig ätit förr haha, sen så delade vi in oss i 5 lag tror jag. Sen tävlade vi i 7 olika grenar!  De var allt från att skjuta älg till att spela minigolf. Efter att vi kört alla grenarna och att vi samlat massa poäng så var de sedan prisutdelning. Första platsen räckte in riktigt till, så min grupp kom två, inte alls dåligt om man tänker på att Johannas lag kom sist ;D haha! Sedan så vare även prisutdelning till den som hade mest poäng av alla där inne, alltså var för sig. Och gisssssaa vem som kom 1:a och hade mest poäng?! JAPP DE VAR JAG :D med hela 830 poäng ;), nöjdnöjdnöjd!  Jag fick 300 kr och en guld medalj där de står mångkampmästare, YEY ;D! är man bäst så är man hehe!  Nämen sen så kom Tommie och hämtade mig och Johanna och skjutsade oss till örnäset eftersom Anton hade inflyytningsfest.  johanna fick sig då ett gott skratt, haha varför ska de alltid hända mig grejjer? hahaååh !. Sen så skjutsade någon hem oss, vettefan vem men vi kom oss då hemmåt iallafall, eller vet inte hur de gick för Johanna men jag hoppas hon också är hemma ;D hahaha!  Nämen vad säger vi om denna kväll Johanna? hahaha jag dör bara av att tänka på allting !  Nää nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och se på en film. pusspuss

Eller en sak till, längtar som fan till på måndag, ska inte berätta varför men de händer iallafall en grej då och jag längtar!
ni lär nog få veta på måndag :D! bye

vi har varit med om mycket du och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0