we´ll never die

Så grymt onödig dag :o!
Vi började 12.30, möte på nsd!  Mötet höll väll på i en timma kanske lite längre.  Syster kom sedan och hämtade upp mig och Sofia och körde oss till skolan där vi javad gjorde vi egentligen? typ hämtade nå papper och träffade Lena och Erica en snabbis innan vi prommade in till stan, eftersom att vi hade fått sluta efter vårat möte :p! Tog bussen hem, och nu ligger jag här i min säng i vanlig ordning ! Har faktiskt varit duktig och snäll och hjälpt mamma att städa lite, nu väntas bara mitt rum :s..  Annars idag då? så ska jag nog bara ta de lugnt plugga mer teori till körkortet sen blire nog att slå på någon film. Har sovmorgon till 12, yey. LOVE IT ! och slutar kanske 13.30 :D!  aja nä nu ska jag börja min städning, pussspusss !   btw: om ni har tråkigt ikväll och  vill umgås så kan ni ju höra av er :)!
och en sak till, LENA i morgon gällller de !!!


De går inte att förklara hur glad jag blir när jag ser dig, ditt leende och hela du får mig attt  må så grymt bra!
jag längtar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0