As we go on we remember all the times we had togheter

Lördag!
For vi ju då ut till Halson, en otroligt liten och mysig ö, eller liten vet jag inte men mysig ;p. Mamma skjutsades oss (Mig,Maja,Erica,Hannah,Sofia) till sjötorpsvägen. Där Lena stog och väntade på oss, Lena vet sen tidigare att jag har lite problem med is... hatar verkligen att åka skoter på isen de är nog de värsta som finns, så var sjukt nervös. När vi prommade ner till skotern så kom lena  fram till mig och sa:
-eh Sara de är lite vatten på isen, men de är lugnt de går att köra!
jag fick panik och lena bah :
-de är inte mkt vatten, de kör till och med bilar på isen Sara den håller !
eftersom vi var så många var vi tvungen ha kälke! VÄGRADE att åka inklämd i kälken och dö! Vi började köra igenom skogen och då var allting lugnt TILLS JAG SÅG VÄRSTA HÅLER I ISEN TYP ! de var de sjukaste jag sett på länge :O de var vatten och ja de var ett hål! jag fick panik! OCH SJÄLVKLART ÄRE DÄR VART VI SKA KÖRA :O!  Jag började skrika i panik och eftersom vi var så många så blev vi ju tyngre ! fyfan vad jag skrek. Men vi klarade oss över hålet, resten av resan var rätt så lugnt TILLS vi skulle köra upp till deras stuga där de var ett ännu större hål mer mer vatten :o!  Jag började att gråta, och jag lovar VI SJÖNK NER, jag grät och var svin nära på att hoppa av, men vi lyckades ta oss upp!  tack gode gud.. Nämen den där resan över isen var nog de värsta jag varit med om på länge! ojoj. Men de var faktiskt värt att offra sitt liv över vattnet för att umgås med tjejerna i stugen, blev en grymt lyckad kväll :) vi bastade, snöbadade, gjorde mat, såg film åt fruktsallad, spelade spel och massvis med skratt osv ! :D. underbart !! de var nästan så att man ville stanna där förevigt! Finns massvis att berätta men de bir så jävla långt och jobbigt att läsa, de får duga sådär ;p haha bilder kommer på pix snarast :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0