even the best fall down sometimes

Var ju då som sagt på bio igår (fredag) med Tove och Hanna :) Filmen var bättre ä vad jag hade färväntat mig faktiskt :). Direkt efter filmen så for vi allihopa hem till Toffsen där vi gjorde värma mackor och såg barnhemmet, hade redan sett den tidigare men den är bra och jävligt läskig haha. så jag rekomenderar den för er som inte har sett den att se den :). Sen så trullade jag och Hanna oss hemmåt. Tyckte synd om Hanna som hade så långt hem, men som tur var klarade hon sig utan att bli våldtagen och styckad :) Nämen de var en riktigt mysig kväll :) <3.  

Lördag:
vaknade för ett tag sen, måste ha sovit väldigt djupt inatt för hade typ 3 missade samtal och 4 sms :p och jag brukar alltid vakna av sånt men inte denna gång :p aja nä ska ta och ringa tove såg att hon hade skickat ett sms, Kankse blir en forsättning på videsamtalet HAHA. ska iallafall vara med henne ikväll thih :).  aja nä nu ids jag inte skriva nå mer :) pusspuss

 

Kommentarer
Postat av: TLM

du uppdaterar ju aldrig!

2009-01-11 @ 11:28:26
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0