I just wanna be with you tonight..

Dagen har varit sjukt onödig, när jag vaknade i morse så var jag så trött så jag visste knappt vart jag var så tänkte att jag orkar inte gå på Data lektionen så jag somnade om, fyfan så skönt ! for sedan till skolan eftersom vi hade foto, och då skulle vi bara fylla i våran idé om vad vi ska fota för någonting till nästa gång sedan fick vi sluta :o, skönt men onödigt! Aja gick då och lämnade in min tatueringen, Han som ska tatuera mig var hur snäll som helst, och de fick mig att känna mig lite mindre nervös :p.  Hoppas bara han ritar den bra :)!  For sedan hem och försökte få lite värme i mig eftersom de har varit så fruktansvärt kallt ute idag :o!  Luleå hade ju match mot Timrå idag så då vare bara att fara och jobba fast att man inte var så peppad :s. Nämen de gick bra, lite skämmigt bara att en fotograt och fram till mig bah:
-kan jag få ta ett kort på dig?
Jag:
-eh haha nä varför de? :$
han:
-för att jag vill !
skämmigt  :o fast han fick dock inte ta nå kort ;p haha. aja nä nu ligger jag i min säng och är hur jävla trött och sliten som helst.. så ska gå och fixa mig för sängen ! är så grymt trött.. 
i morgon blir de att umgås med Tove fast direkt efterskolan så ska jag fara och gymma! , längtar :).  Sen blire mys med POLARN, länge sen vi har ju inte träffats på hela veckan, båda har så mkt att göra... :/ <3

innan jag sussar ska jag nog ringa ett samtal till  ;D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0