Im so tired of waiting for you..

Har faktiskt kunna sova inatt, trode inte de eftersom jag har ont i tatueringen, men de gick hur bra som helst :). Men blev ganska svimfärdig då jag skulle ta bort plastet och skölja av allt "gegg" från tatueringen :p, de tog sin tid men de gick :).

aja dagen då, torsdag.. foto dag!
Vi gjorde väll inte så mkt typ redigerade våra bilder som vi sedan skulle redovisa, men när vi skulle skriva ut våra bilder blev de massa tjorv och massa så vi blev lite sena så vi han inte redovisa idag, syyyynd ! så ist slutade vi halv 4 skönt att slippa gå till kvart över 4 iallafall. Hela vägen från skolan så gick jag och Sofia och hade värsta hatsamtalet om Hans om hur jävla jobbig han är och att han måste ju ha nå fel när han alltid ska dra ut tiden tills PRICK kvart över 4 han gör alltid så fast att vi inte har nå att göra så ska han börja snacka om massa skit bara för att hålla kvar oss! varför inte bara låta oss gå hem om vi ändå inte har nå att göra?  Svin jävla jobbig lärare usch , blir tokig !!!! aja slut pratat om han! Är bara hemma en snabbis nu för att hinna äta sen ska jag till björx för att jobba med nå skit med fotbollslaget, känner mig inte alls taggad, aja blir nog bra. Nä nu ska jag gå och äta sen faara, tjao !

btw du som kallar dig själv för R som brukar läsa och kommentera min blogg, du får gärna skriva vem du är, varför står du inte för vem du är? :s



Kommentarer
Postat av: R

jag kanske vill vara "lite" hemlig ännu ,nej,jag skojjar bara.

Jag känner dig inte utan hamnade bara på din sida av en ren slump, och tycker du verkar vara kul och intressant och mycket fin.Ha det bra.Kram

2009-01-23 @ 08:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0