Sanningen är den att jag saknar dig...

Har suttit och skrivit min livskunskaps läxa som ska vara inlämnat typ i morogn eller nå? är inte klar än men aja. Ja som ni alla redan vet så är de ju skola i morgon.. Finns verkligen inga ord hur less och arg jag är och jag känner ingen ork. hm yes underbart att jag redan inte har någon skolork hur ska de gå efter att vi gått skola ett tag? åh gud vill inte änns tänka tanken.. usch nä skolan gör mig depprimerad! Men de ska bli sjukt kul att träffa "gänget" igen, ni vet vilka ni är ;D.  Men de kunde helst ha varit någon annanstans än på skolan vi ska träffas. Nämen frågan är ju vem gillar skolan? . Nä slutpratat om de. För alla er som är intresserade så har jag GRYMT jävla ont i tungan nu, fyfan de är inte en rolig stund i mitt liv. Nä nu ska jag gå ner och hämta lite is och  sen så ska jag ... eh typ försöka sova men de kommer gå åt helvette för jag är pigg som satan :p.  hm och klockan är redan efter 2, hm undra om jag ska vaka denna natt också? om jag gör de kommer jag ju vara dööd i morgon fast de kommer jag ju hur som helst att vara :s..  hm svårt beslut aja ser ju hur jag gör nu orkar jag inte skriva nå mer hejdå, pusspuss godnatt :)


Kommentarer
Postat av: toveb

säg nått skolarbete du har klart i tid ;P

2009-01-08 @ 17:45:31
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0