leave it all behind

Är trött som fan så ska nog gå och sova nu, då vet ni !  godnatt

Nä du är ju killle, hade inte förväntat mig nå annat. "du bryr dig ju inte"  bra för du har just förlorat mig helt och hållet pallar fan inte med din dryghet. haha ojoj.

hm samhälls B i morgon på morgon, och Johanna den ungjäveln har bytt grupp, svikarn! hm kan de bli en bättre morgon.. Sen har jag typ hål i tre-fyra timmar och då har jag engelska sen slutar jag, japp svin nödvändig dag. less.


nä nu ska jag gå och överraska Tove att lämna en mobil som hon ska få låna eftersom hon hett sönder sin. Hon kommer nog bli glad och överrasskad :) <3 så orkar inte sussa nu, lika att gör någon glad innan man sover iallfall. aja hejdå på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0