i'm gonna smile cause i deserves to

fyfan vilken jobbig dag kan jag tala om för er, en av dom jobbigaste på länge.. Har iallafall lämnat in min uppgift nu. Nöjd som fan att jag orkade göra klart den, var så jävla nära på att ge upp ånga gånger ! haha men jag kämpade och dampade lite ;p . men nu är de ialllafall gjort och jag är sjukt nöjd!  Svider i mina ögon, ont i huvudet, trött som ett svin och måste duscha, just så känner jag mig nu! . Måste även göra mitt hemprov som ska vara inne på fredag,  vet inte riktigt hur jag ska hinna med de :s..  Eftersom i morgon är de Torsdag och jag måste jobba så hinner verkligen inte göra de i morgon, och orkar verkligen inte göra de ikväll min hjärna är helt slut, haha :p Så ska nog gå och duscha nu och lägga mig i sängen, kan ju bara säga er en sak, ikväll blir nog inge problem att somna !  I morgon blir de att göra ett nytt försök med att gå in med min tatuering :) .  Åh är så trött så ingen fattar! så nu ska jag skynda mig in i duschen sen så ska jag besöka johnblund !

7 dagar!
14 dagar!


Kommentarer
Postat av: JJJJggggg

dela med dig av din ben hurru !

2009-01-15 @ 08:35:08
Postat av: R

Vill ha dig.Du är bara sååå sexig och läcker.Pussar

2009-01-16 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0