from the start everything was easy

haha kvällen igår var mycket bra och trevlig :). Vi for då till Tom där jag, Johanna, Tom och Anton var, efter ett tag drog vi in till stan till Johannes där de var massa annat folk =p. Vid 11 drog vi in till fiskekyrkan, sen vet jag inte rikgitg vad som hände, allt gick helt fort och plötsligt var klockan halv 2 :o ! Vi drog oss då till max, och påvägen hände de lite skämmiga saker haha åh jag dör :') ! aja vi åt och sedan satt vi och snakca med massa folk innan vi tog nattbussen hem! och skoja inte om de var skönt att lägga sig i sängen, jag somnade direkt ! Väl på morgonen så insåg jag något väldigt äckligt ! de var så grymt vidrigt så jag dog, men vi fick oss då ett gott skratt jag och Johanna! hahaha. Nä sen så fixade vi oss och for och jobbade, ingen av oss var taggade på de, båda ville bara ligga kvar i sängen föralltid ;p hah. Men väl på jobbet gick de åt helvette haha var helt jävla borta! men jag överlevde och tog mig hem. Mamma och jag for och hyrde film och köpte massa gotta =D. Så nu ska jag ta mig en dusch sen lägga mig och mysa med min mamma ;p 
de var iallafall jätte kul igår, träffade massa folk och ja , de var kulkul!! :)

Förlåt jag ångrar de så grymt jävla mycet så du förstår inte.. :/
Men att börja säga massa skit , de var bara så grymt taskigt .... .!

Johanna <3

Johannes och hm eh någon?

haha eh japp nyktert !

Tom är på G ;p

Mer bilder kommer i morgon typ :p

Kommentarer
Postat av: johanna

oj vilken fin bild du la upp på mig och vilka passande skor jag har på mig, eh... :)

2009-02-01 @ 00:26:03
Postat av: T

uttömmande!! (NOT) hahahah! jävlar vad ytligt^^

2009-02-01 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0