please come back?..

ja, igår kväll så skulle jag ju till Tove och se oth och top model men jag somnade klockan 4, sov till klockan 6, och när jag vaknade mådde jag verkligen inte bra, kände mig yr och illa mående och ja allt, så jag svek Tove förlåt sweetheart <3.. så somnade om igen och sov från 18.00-07.00. Mådde mkt bätttre frutom att jag hade ont i mitt huvud men de funka! :). så kämpade mig till skolan, Tove idiot förklarade mig på bussen att man far inte till skolan när man låter som jag! Men jag orkar inte stanna hemma och börja ligga efter.. Idag var min röst värre än dom andra tre dagarna, idag hade jag ingen röst allls :O!!!!!!! Men en fördel var de iallafall jag slapp prata på engelskan (A) :D yey.  aja annars har de inte hänt så mkt roligt på skolan. Förutom att Micke (han som skulle tatuera mig) ringde till mig och berättade att han hade fått återbud och att jag fick komma tidigare ! och jag nappade ju självklart på de och drog dit med min syster :). Var nervöös som faan, men helt i onödan som alltid! ;p, för de gick hur bra som helst,  MEN ONT SOM FAN på vissa ställen usch! Men efter ett tag blev jag less och ville bara att de skulle bli klart , låg fan där i 2timmar och 10minuter ! Började blöda väldigt mkt också.. :s.  Nämen jag blev grymt nöjd i allafall och den kostade bara 2000 kr :). Nu ska jag bara boka tid för min tredje :)!!, längtar redan till den haha. aja nä nu är jag iallafall hemma. Tom ville att vi skulle hitta på nå men måste plugga teori, sorrry :p. Ska gå coh göra mig en skål popcorn sen plugga teori :).

måste först bara berätta en rolig grej, idag så ringde jag till Tom, och så frågade han mig:
-När slutar du?
jag:
- Jag slutar egentligen 15.00 men måste sluta 14.30 för att jag ska göra min tatuering !
Tom:
- Ska du fara och orientera?
HAHAHAHAHAHAHAHA japp så bra hörde man mig med min underbara röst haha ! :'D
MEN NU SKA JAG BERÄTTA ATT MIN RÖST ÄR TYP SOM VANLIGT , DE ÄR HELT SJUKT :D men jag klagar inte jag är glad :D:D:D:D:D::D:D:

Nu är ni säkra nyfikna hur den ser uuut ; )



Har tyvärr ingen bild då den rä heel klar i´m sorry, men har en då han fyllt i konturerna, och den får duga tills jag har en annan bild =)


Kommentarer
Postat av: johannnis

fan va läcker tatuering :D

2009-01-21 @ 20:42:06
Postat av: hannnad

faan vad nice :D

2009-01-21 @ 20:48:44
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: frida

snygg den var :)

2009-01-21 @ 20:50:39
URL: http://frrridar.blogg.se/
Postat av: R

Helt klart en läcker tattoo, på en superläcker och söt tjej.Vill se mera av dig :))

Kramar

2009-01-22 @ 12:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0