"idioten blinkar höger och svänger vänster" HAHAHA !

kom just hem från Tove, vi har satartat eget (fixarna) HAHa grymt kul! ;D aja jag fattar inte varför jag ska börja med att skriva hära för jag är grymt trött och vill bara sova!!  Kan berätta att i morgon så ska jag träna för första gången på typ två månader :o ! fast de känns som ett år. Men ska dock inte träna med mitt fotbollslag ska fara på gymmer och köra lite lugnt dära!  längtar som satan för er som är intresserade ! :p.  Aja nä finns väl inte så mkt mer att säga mer än att jag är sjukt glad och har varit de svin länge utan anledning typ :D ! de känns grymt bra :) okej nu blev jag typ helt pigg för att Alex håller på fula sig på msn, haha den killen mår ju inte bra HAH !  nä ska vara lite social med han sen blire väll att sussa :) hmm om jag ids :p haha aja näää nu ska jag gå för skriver ändå inget intressant i de här inlägget  inte för att jag gör de annars då heller men de här inlägget var onödigt så hejdåå å!

Kommentarer
Postat av: Maja

vad fin du är, mona sahlin ;)

2009-01-04 @ 12:53:56
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0