SAKNAR FOTBOLLLLEEEN !!!!!!!!!!

När mamma skulle gå och väcka pontus i morse så trode jag verkligen att de var skola, jag fick verkligen panik och ville typ gråta, sen insåg jag att vi fortfarande har lov kvar ! tack gode gud för de!  Jag vill verkligen inte att skolan ska börja, fast vem vill de?  usch får bara panik över att tänka på de. Vaknade iallafall för en stund sen, hur skönt som helst att sova länge ! och påtal om annat så förstår ni inte hur mycket jag saknar fotbollen, de är helt sjukt :s..  Så jag har bestämt mig att på torsdag så ska jag börja träna fotboll igen, och då spelar de ingen roll om jag får de eller inte!  Jag har verkligen panik. och de kommer kännas helt knäppt att komma tillbaka och träna nu när jag inte tränat på, hm ja hur länge sen är de nu 1-2 månader , de är sjukt så jag vill bara gråta ! JAg saknar fotbollen och jag ska och träna på torsdag THAT´S IT! 
jag längtar! aja slutpratat om de. Idag så ja vill ni änns veta vad jag ska göra?, jo jag ska göra skolarbete fattar ni, skolarbete under lovat, de är sjukt ... nämen lika att göra bort allting, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag skita i de. haha that´s me.. aja sen ska jag väll försöka läsa lite teori :P.  nä nu orkar jag inte skriva nå mera, ska gå och duscha, ni kan ju alltid höra av er senare eller nå:). puss






På torsdag så ses vi igen =) !!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

MEN JAG SAKNA DIIGGG!!!!

2009-01-06 @ 02:26:31
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0