Im so tierd of your bullshit ...

Onsdag!
Blev på helt dåligt  humör helt deppig och massa, vet inte riktigt varför men kan vara för att jag har grymt mkt just nu som jag måste hinna med. Känner mig stressad hela tiden, och har börjat blöda näsblod helt ofta också.. och skolan har knappt börjat och jag är redan stressad över allt.. Jag orkar inte!  

Finns inte så mycket att berätta om skolan förutom att jag var med på idrotten för första gången på väldigt länge, och vi körde nå fys skit, svin roligt men tungt, så jag känner någon som kommer ha träningsverk i morgon ;p Nämen sen efter de så hade jag ju då de fruktandsvärda NK provet. Fyfan, de var sjukt jobbigt . Nu är de bara att sitta och vänta, hoppas på de bästa.. :) aja efter att jag och Lena suttit och gjort provet i typ 2 timmar gick vi in till stan. Skulle ju lämna in min tatuering men de var fult med folk där inne så vågade inte (a) haha så ska göra de i morgon ist ! :p Nä nu ska jag vara social med POLARN i telen sen ska jag göra klart min nk uppgift som måste vara inlämnad idag!! GL till mig..  sen ska jag göra mitt hemprov också :s aja pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0