it looks like I'm losing this fight.

skolan:
-datalektion
-fotogenomgång om den nya läxan
-hål i 2 timmar + stan!
-fotoredovisning, fick bra beröm =D!
-Stan, köpte underkläder!
-hem!
 
Nu snart ska jag äta sen efter de ska jag städa och skicka in min svenska uppgift, sen blir de mest troligen att sussa, är grymt tött! längtar till i morgon, de kommer bli sjukt kul :)<3 !

en sak bara, de finns någonting som jag verkligen inte förstår mig på, och kommer nog aldrig någonsin att förstå mig på de heller. Men aja de är killar som har tjej men som ändå raggar på en eller flera andra tjejer samtidigt? Om dom nu inte älskar tjejen som dom är tsm med varför gör dom då inte bara slut med henne? och om han nu älskar henne varför då hålla på med andra? hela grejen är ju bara störd, och jag är nog inte den enda som tycker de heller.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0