You makes me happy! ;p

Söndag!
Vi vaknade tidigt eftersom jag var tvungen att fara på ett möte med fotbollslaget :) Vi stadade och gjorde allt klar sen for vi iväg, tack gode gud att vattnet hade fryst men de var fortfarande lika jävla äckligt och jag grät !.. aja pappa och Tove kom och hämtade mig Vi for först på max pappa bjöd mig och Tove,  de var ett undantag är fortfarande nyttig haha. for sedan och kollade på mig match, både jag och Tove konstaterade att vi båda var sjukt sugna på att spela match men att vi dock skulle orka springa i en kvart om knappt de haha! vi vann iallafall med 3-0 :). Sen vare möte på G, orkar itne skriva vad vi snacka om för de var typ inte om nå intressant :p. Men de var grymt kul att träffa alla igen typ inte träffat alla på över en månad, kände mig som att jag just börjat i ett nytt lag haha:p. Efter mötet så for jag till Tove, hon hjälpte klart mig med mitt hemprov så de är typ klart, tack babe du är fan bäst!<3 Vi pratade och bara umgicks, kändes typ att de var länge sen jag träffade henne fast att de var för typ en dag sen :p haha! Vi åt kvällsfika och såg film. Sedan trullade jag mig hemmåt :) och nu sitter jag här i min säng och MÅSTE gå och duscha nu innan jag somnar :p! för er som verkligen vill veta så börjar jag 08.15 - 17.00 !! LID MED MIG !! .. :'( HATA SKOLAN, fast hur många gånger har jag inte sagt de? aja nä nu ticker klockan, hehe hejdå :)

HAHAHAHAHA kollade igenom lite bilder HAHAHAHA åååh jag dör, förlåt Jesper men var bara tvungen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA de var barar så grymt kul, visst Tove ;D !!!!!!!! jag dör !

Kommentarer
Postat av: TLM

hahahahahaha, nå så jävulskt kul :D

2009-01-19 @ 18:32:59
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0