Är på ett strålande humör !

TAGGAR INFÖR TRÄSTDOCKS !! hehe
Jag Tove och Johanna far ju i morgon till skellefteå där vi ska tälta under träsdocksfestivalen, hur jävla kul kommer de inte att bli? Jag är så grymt  exhalterad så de är sjukt eller hur Johanna ;) hehe. Har mest troligen packat klart, och jag ber till gud att jag inte glömmer nå viktigt!  Nämen de här blir nog bra , vi får se hur denna helg kommer att sluta ! ; D , Har knappt nå pengar på min mobil så ni vet de, fast de kanske är lika bra eller hur Lena? haha. Nää nu ska jag gå och duscha sen så ska jag kolla så allt är med innan jag somnar in i min underbara sömn!  Men vi SES på trästdocks vafan ;) !  PUSS på ...... ; )

and i will allways be there for you, Johanna <3

Kommentarer
Postat av: .

TRÄSTOCKS

som en trästock.

2009-07-17 @ 00:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0