Du har de dära lilla extra! .

Till "anonym" -  Ja jag vet de är grymt svårt och man vet inte riktigt vad man ska göra. Helst när killen är så grymt underbar och hur charmig som helst :s.. nämen ja jag hoppas att de löser sig!

Har bara en sak att säga jag är heelt död ! 
träningen var sjuk! vi sprang och sprang och sprang och sprang pluss lite styrke på de sen sprang vi igen. Vi sprang upp för ormbergsbacken, vi sprang fan överallt haha! Trode jag skulle dö i slutet av träningen!  Efter träningen kändes de gode skönt! Har ett stort problem just nu, vet inte om jag ska spela med Lira? eller med gammelstad? eller om jag kanske ska börja basket igen? har så jävla svårt att bestämma mig så jag vet inte vad jag ska ta mig till..............

Fick ett samtal idag när jag var och handlade med mamma. De var som pricken över i:et efter den undebara känslan efter träningen. De var nästan som att allt kändes perfekt!  men ja åh.. :/

Nä nu ska jag fan sova ska upp tidigt och jag är så jävla trött så de är fan ansträngade att andas!
sovgott och döm sött, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0