Du kan få mig på världens bästa humör

umgicks  och sov ju hos tove inatt :).  De var kul och länge sen.  Kan ju bara tala om att hennes nya säng är så  jävla skön, så jag tror jag ska sno den! Nämen underbart att den är så jävla stor , me like :D!  aja sen på morgonen så for jag och tove och fixade pengar ska inte berätta hur för jag skämms! haha!  Ska ut och sola nu ett tag  innan jag hade tänkt mig att fara in till stan och klippa mig, de var ju typ 100 år sen jag klippte mig sist :o, alldeles föör länge sen och de märks , fyfan! Så ni kan ju vara beredd på att jag kommer klaga som fan efter att jag klippt mig att de är fult osvosv som de alltid brukar vara. Nä nu ska jag trulla mig utåt, vi ses. pusss
 ÄNDRADE PLANER DE BLIR  STAN MED LENA JOSEFSSON NUUU !!! :D<3
Jag hoppas verkligen att du menar de du skriver den här gången...

hahahahahahaha:'D
vi alla har varit små ;p



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0