falling down again but this time it´s deeper than before..

Jag klarar helt seriöst inte av de, jag gör inte de verken de ena eller de andra and it´s tearing me apart.. :/

aja har ju som sagt varit och kollat Lira-Alvik, ska nog inte nämna vad de blev, hehe nämen de var en rolig match att se! Pratade även med Sten efter matchen och de gjorde ju inte saken bättre om hur jag ska göra, de gjorde de bara  ännu svårare.. Men de var kul att träffa han igen, lilla Sten :)!.  Men jag tror faktiskt att jag har bestämt mig hur jag ska göra.. men jag ska låta helgen gå innan jag skriver mitt beslut!   Nä nu ska jag gå och sussa, sista jobbdagen i morgon och de känns typ ändå tråkigt. Första veckan kan jag säga sög men när man väl kom in i allting och lärde känna alla så vare helt okej, kommer fan sakna gamlingarna, haha naw :').  Direkt efter jobbet så far jag Tove och Hanna till Pello och blir borta resten av helgen, vi får se hur allting slutar, haha. Men känner attt jag måste bort.. men helst av allt hade jag vela vara hos dig.......... :'/. FAN också!! dra  åt helvette med allt hejdå!


mhm riktig kompis in my as !

<3

Kommentarer
Postat av: johannan

du får inte vara ledsen! :(

2009-07-23 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0