Han är min sång och min glädje

Japp idag vare då sista dagen på jobbet, underbart skönt men ändå lite små trist, började ju nästan att trivas där!. Aja nä jag och min bror hade fest efter att båda hade slutat jobba. Efter jobbet har jag inte gjort ett skit, förutom samtalet som gjorde hela min dag/kväll/natt.

Har även varit och kollat på massa bilar bara för att ha nå att göra med mamma. Annars så har jag bara tagit de lugnt hemma. Har varit grymt sugen på att fara till PDOL, men nej min ekonomi räcker inte till, trist som fan :/... Men taggar ist för LK ! ; ). Men de kanske blir en tripp till PDOL i morgon vi får se vad som händer!.

I morgon på mogonen ska jag iallafall till byske med mamma och Stefan.  Hälsa på mormor som har husvagn där, ska bli kul . Saknar fan att stå i Byske, saknar alla minnena där ifrån eller hur Johanna?. aja så när jag blir där hela dagen iallafall.  Nä nu ska jag faktiskt bara ringa ett samtal och säga godnatt sen så ska jag sova, är hur trött som helst :s.

"Du är ett guld korn i en sandlåda"
just precis dom orden som jag behövde höra :')
!


Kommentarer
Postat av: johanna

aw, byske in my heart! :)

2009-07-25 @ 00:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0