I will smile even if im not happy.

Jag säger som Johanna mina tre helger framöver är planerade
-Träsdocks
-PDOL
-LK

Underbart, kommer bli grymt kul och grymt dyrt, men som sagt de är ju vårat sista sommarlov !
Idag har jag inte gjort så mkt ätit kinamat med johanna och hennes mamma + då min familj, mys :) Sen har jag varit i sunderbyn och kollat på någon bil som min mamma ska köpa till min bror nu när han börjar övningsköra, fan vad tiden går fort kändes ju fan som att de nyss var jag som just skulle börja övningsköra, och nu har jag körkort och allt, ojoj. Påtal om bil så får vi verkligen hålla tummarna i morgon att min bil är klar!!!!!!!!! tror dock inte de men om den är de kommer jag gråta av lycka! Nä nu ska jag gå och ta mig en dusch innan jag lägger mig och sussar, jobb i morgon......................
Bara veckan går fort så ska jag inte klaga! sovgott puss!

om du bara visste..

LK förra året, saknar dig Lena!<3


Kommentarer
Postat av: Kungen.

Ses på trästocks om du kommer att vara på campingen dvs. ! : )

2009-07-13 @ 12:08:07
Postat av: Sara

haha de lär jag ;D

2009-07-13 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0