It allways the same, you let me down..

Haha de här med att kliva upp 5, är nog inte min grej ;D. Jobbet gick fort idag iallafall efter lunchen så rusade bara klockan fram till 3, ska ej klaga !.  Lunchade med Syster idag, vi lyxade till oss med att fara till matstället och ta oss varsin pizza (upptaggning inför ikväll) Vi ska alltså ikväll fara på ormberget och träna, dock inte själva de är hennes basket lag som har träning och jag  passar på at följa med. Tror dock att de är ett misstag att jag följer med frivilligt. Sandra har berättat om deras träningar... tror jag måste ringa dit en ambulans  i förtid!   Johanna, BE THERE !! haha ;)

påtal om annat så känner jag mig grymt stressad inför helgen trode veckan skulle gå grymt söligt men den har ju förfan bara flygit förbi, de är fan redan torsdag i morgon och på fredag åker vi. Men de största problemet är hur fan jag ska fixa alkohol, hade ju helst velat fara till alko men de går inte, eller vänta nu... de går ju visste :O !!!!!  så de blir nog mest troligen alko i morgon direkt efter att jag har slutat jobba, phuu, nu känner jag mig lättare haha ska gå och äta nu sen träna träna träna.  pusspuss!

"Varför ge mig falska förhoppningar när du andå bryter dom lika fort...?"


Kommentarer
Postat av: Kungen.

Annars kanske jag är på sånt humör så jag kan bjuda litegrann, vem vet.. Är ni ungdomar snälla så! ; )

2009-07-15 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0