Jag har klarat av de förut, varför klarar jag inte av de nu?..

Matchen i går förlorade vi med 3-0. Vi spelade bra, de skulle absolut inte ha slutat 3-0, men tyvärr så sätter vi inte våra chanser som vi fick och de var jävligt synd! aja nä bara att ta nya tag. För min del gick de åt helvette fan vad less, fast har ju dock inte spelat en match på ett  år men ändå, blev besviken på mig själv att jag inte kunde göra bättre ifrån mig..

Idag har jag jobbat på tivolit (vi gör de alltså med fotbollslaget) Jag jobbade från 10.30-15.00, rätt så lugnt inte mkt folk så de blev rätt så långtråkigt, OCH VARMT höll på dö. Men jag kämpade, hehe. efter de gick jag på stan med Johanna, hittade mig en tröja/tunika som de blir att ha på sig en av dagarna iallafall (trorjag). Aja nä nu ska jag snart äta och ikväll blire in till Rixfm festivalen med Johanna , nicenice :).

Lena de är nog inte meningen att jag ska klippa mig, allt var fullt idag med :o....!

aja ha en bra kväll hörni så ses vi säker under LK :D!


Kommentarer
Postat av: L

Det är fan meningen Sara... ;)

2009-07-31 @ 00:08:59
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0