Lova att du aldrig glömmer bort mig?..

fjärdedagen av mitt jobb är nu avklarat!  Ni som inte vet så jobbar jag på ett äldre boende på örnäset. Inte alls ett jobbigt jobb, men ändå så är jag helt jävla trött efteråt. Ska absolut inte heller klaga på jobbet när de enda jag behöver göra är att städa, plocka undan, baka, skala potatis och bara vara allmänt glad och trevlig mot alla gamlingar! :). Måste även få nämna paret som bor där. De är alltså två stycken som är tsm, hur söta som helst och grymt sköna människor. Dom brukar typ prata skit om varandra till oss personalen och ibland får dom för sig att dom ska "rymma" då tar dom sina saker i händerna och går omkring där inne. Haha hur söta som helst!  Men nackdelen med de här jobbet är ju att tiden ibland går grymt sakta :s.. Men de duger helt klart !

Idag efter jobbet så for jag, syrran hennes kille och hans kompis till en bilfirma i Piteå och kollade på en  bil, och den var snygg AC och allt , älska! så den är mest troligen min i morgon ;D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Efter de for vi hem och fikade tårta osv eftersom min mamma fyller år idag, grattttiiiis, älskar dig!

Nu ligger jag bara i min säng och är helt död, funderar på att popca mig lite popcorn och slå på en film, och vänta på ett samtal från dig innan jag hälsar på john blund :).

Jag längtar efter dig<3

Kommentarer
Postat av: ..

men han längtar inte efter dig!

2009-07-12 @ 12:45:17
Postat av: SaraL

Hur vet du de?, du vet ju inte änns vem jag menar.

2009-07-12 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0