Som jag har längtat efter denna dag!

Fredag idag då, som jag har längtat :o !!!!!!!!!!!!!
Är faktiskt på bra humör fast att jag har en klump i magen men försöker att verkligen inte tänka på de!
" De blir bra " är de enda jag försöka intala mig själv..
Meeeeeeeeeeeeen vi ska inte prata om de nu. Sitter iallafall och väntar på att Johanna ska komma hem så att vi kan hänga gäng och prata skitsnack ;)!  Ska försöka hålla mig nyttig hela kvällen men kan dock inte lova er någonting ! 

Jo bilen.. den blir mest troligen klar på måndag och skoja inte vad jag längtar, och ännu mer längtar jag till nästa helg. Fyfan så jävla kul vi kommer ha de!!! :o  Nä ska gå och fixa mig lite och försöka göra nå så att mina tankar inte faller tillbaka, men de är svårt, väldigt svårt!.. men "de blir bra"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0