Trästocks - oförglömlig resa!

Helgen har varit helt jävla galen!  De har hänt så jävla mycket så ni fattar inte, men som sagt de som hände i trästocks stannar där ! De är nog lika bra, eller hur Johanna och Tove? ;D Vi har haft så jävla roligt, som jag sa innan jag for att detta kommer bli oförglömligt! Vi har inte haft en enda tråkig stund, även då vi mått som värst så har vi alltid skrattat!  Helt jävla galet, de här är nog de sjukaste jag varit med om i hela mitt liv. Finns så jävla mycket som jag vill berätta men ni skulle aldrig förstå, man måste ha varit med för att fatta hur kul och hur sjuka saker som har hänt. De var fan sorligt att fara hem jag och Tove var ju taggade på en till kväll ; ) hahaha!

Jag har bara en sak att säga kör aldrig full eller bakis/trött/sliten. - Denna gång hade vi bara tur, sjuka saker kunde ha hänt, men de är alltid lätt att vara efter klok!!

men bäst var nog ändå högerregels leken, eller hur Tove? hahaha galet !

Skriver mer i morgon måste fan sova är så grymt trött!!!!!!!! BILDER PLUSS VIDEOR kommer även i morgon också, kommer kännas konstigt att sova i en säng själv pluss att vakna upp och må bra haha ;) nä nu sova pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

TRÄSTOCKS, fortfarande inget D med där!

2009-07-20 @ 01:29:53
Postat av: Kungen.

Du har egentligen ingen rätt att rätta någon med tanke på din meningsuppbyggnad.



Ms. Larsson, vart gömde ni er? Såg inte ens er under hela trästocks! : )

2009-07-20 @ 11:42:09
Postat av: Sara

hahaha jadu alltså vi var som på andra sidan där man tältar du vet när man skulle gå till själva stället där man skulle tälta så kom de ju först ett ställe sen gick man ju över en bro och kom till de andra stället och där låg vi typ brevid vattnet, vart fan var du/ni? ;p Hade du kul ?=)

2009-07-20 @ 15:45:19
Postat av: Sara

hahaha jadu alltså vi var som på andra sidan där man tältar du vet när man skulle gå till själva stället där man skulle tälta så kom de ju först ett ställe sen gick man ju över en bro och kom till de andra stället och där låg vi typ brevid vattnet, vart fan var du/ni? ;p Hade du kul ?=)

2009-07-20 @ 15:46:39
Postat av: Kungen.

Haha, där tältade jag också .. ? Jafan, riktigt kul faktiskt. PDOL nästa haha ; )

2009-07-20 @ 16:24:12
Postat av: Anonym

Öh:



'Postat av:

TRÄSTOCKS, fortfarande inget D med där!



2009-07-20 @ 01:29:53'



Du själv har ju också skrivit fel. Det heter trästock!

2009-07-21 @ 16:18:49
URL: http://fialster.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tror du verkligen att det heter trästock?

'Tja, ska du med på trästock?'



Det låter exakt som om jag ska rakt in i skogen och sätta mig på någon stock. Nej, trästocksfestivalen heter det allt och förkortningen blir alltså trästocks.

2009-07-22 @ 01:20:05
Postat av: evelina

Är du helt uvs eller? http://www.trastockfestivalen.se/2009/



ser du något jävla S där, idiot?!?!?!? OOOOOOOOOJDÅ!!!!!!!! OJ OJ OJ OJ OJ DÅÅÅ!!!! Kanske borde ha kollat upp det innan du skämde ut dig? Nej oj justja, du var ju anonym och feg.

2009-07-22 @ 16:13:40
URL: http://fialster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0