dig vill jag leva med i tusen år och tusen dar

haha nu är ni säkert nyfikna på hur de gick igår ;). Kan ju meddela att de inte spårade. Blev en helt lyckad kväll om man bort ser från några tårar som kom, men som även gick över snabbt. Fast har dock minnesluckor. Men de man inte kommer ihåg har man inte gjort, är de inte så ; )? haha nämen ja jag vaknade iallafall klockan 7, och trode jag skulle , har aldrig varit så törstig i hela mitt liv och mådde inte alls bra, kämpade mig upp för att dricka iallafall, somnade om och vaknade sen av att mamma kom in och stressade!  Jag och Lena (lena sov hos mig) låg och  diskuterade kvällen innan hon drog. Sedan begav jag mig till älvsbyn.  Kom hem för en liten stund sen. Har varit hur trött och seg som helst idag men de är man ju alltid dagen efter, de enda jag vill är att lägga mig i sängen och sova, fatta underbart ! Men måste egentligen städa mitt rum pluss fara ut och springa haha men ring mig den dagen då jag orkar de!  Aja nää nu orkar jag inte sitta här nå mer, ska ringa till Adam sen så får vi se om jag orkar fara och springa.

joo glömde ju nästan att berätta att min mobil har gått sönder IGEN eller de var dock inte min de var min lillebrors gamla mobil som jag har lånat för att jag hedde sönder min förra helgen. eh nästa gång blir de nog att lämna mobilen hemma. Men de dröjer nog väldigt länge tills jag dricker igen har inte  varit nykter en hel helg på flera veckor.  puss



haha fråga inte änns !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0