moving on!

Ikvällen har varit mysig, mötte upp Johanna sen tog vi oss en lång promenad till stan. Under den promenaden han de pratas om väldigt mycket, om allt möjligt. Vi kom fram till massa grejer som jag verkligen ska försöka hålla nu, i will call you everytime ;p. Haha nämen de var skönt att få prata ut. Men de kommer fortfarande inte bli lätt :s. Men jag klarar de, right? och även du kommer att klara de!. Som sagt de kommer bli bra!. Aja väl framme i stan gick vi omkring och kollade läget, men de var dock dött :s. Vi bestämde oss för att gå på max för att gå på toa, men på något jävla vis så hamnade vi ändå i KÖN och "köpte" oss varsin stripsmeny + glass. Ingen av oss gick änns på toa vi satt bara där och åt. Vårat samtalsämne under maten ska vi inte änns prata om. Haha tjejerna brevid måste ju trott att vi var helt uvs !  Efter maten blev vi grymt lata så vi ringde underbara John som kom och hämta oss, tack tack tack! Hade aldrig orkat att gå :o Så nu ligger jag här i min säng heeeelt ensam i huset . Nä nu känner jag hur mina ögon håller på falla ihop, dags att hälsa på John blund.
sovgott, puss :)

Jo TACK JESSICA, och du vet vad jag menar, underbaaaart!!!  ;)
                                                    
                                                              Söt ;)



Kommentarer
Postat av: JN

du kommer fixa det om du ger dig fan på det.

Kör på min metod, så löser sig allt! ;b

2009-07-11 @ 02:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0