Im trying to forgett everything about you, but it´s so hard..

Lena kom hit igår. Vi for på coop och köpte massvis med onyttiga saker och våran kommentar var "fuck beach 09" haha;). For hem till mig radade upp allt vi köpt, såg film och bara tjockade i oss allt, fyfan så underbart de var! men skoja inte om vi svällde upp sen haha vi var fullproppade. Sen så kan man ju säga att vi blev chockade, vi tappade både andan och orden, vi satt bara där och hypervetilerade. Helt jävla sjukt, kan fortfarande inte fatta de tyvärr ;o. Sen blev de sängen vi somnade inte förrän kring 2. På morgonen vare tänkt att vi skulle kliva upp tidigt, ta båten till klubbviken. Men så blev de icket vi försov oss och vaknade 10.30 :o, FAN. vi orkade inte vänta tills nästa båt gick ut så vi for till udden och stekte, och de gick lika bra där : ). Vi stekte verkligen till döds, grymt varmt. MEN ska dock inte klaga de är dehär jag har gått och längtat efter hela vintern! Efter några timmar på stranden så gick vi på stan, hittade en grymt fin bikini som jag dock inte köpte, dum som jag är... Aja nä nu ska jag iallafall hoppa i duschen, hörde rykten om att jag skulle spöa T i bakset än en gång ;D.


De där var fan droppen!
Nu skiter jag i de hära, nu är de fan upp till DIG!!
tänker fan inte må dåligt pga dig, aldrig. Ska fuck ut och ha kul nu, hoppas du mår bra nu. IDIOT!
Jag är så arg och besviken på dig så jag skulle kunna döda!..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0