Let the people see your pretty face

Mitt humör är fortfarande på topp!
Nu är iallafall allting fixat till i morgon förutom packningen som jag håller på med lite smått just nu. De finns bara ETT problem och de är min kamera! Har inte kunnat använda den på svin länge nu eftersom jag har tappat bort laddaren och jag skulle göra vad som helst för att hitta den, hade ju varit grymt kul att ha med sig den, fast att jag vet att Johanna och Tove kommer ha med sig, men alltid kul att ha med sig en egen eller hur?. Men jag har letat och letat och letat men jag hittar den fan inte, vart fan kan den ha tagit vägen? ..  Aja får väll forsätta att leta!  Har nyss ätit grillat och nu sitter jag bara och inväntar Johanna för att vi ska fara in en snabbis till stan.   Nu ska jag iallafall gå och göra klart allting eftersom vi åker i morgon direkt efter mitt jobb så hinner ju inte hem nå, så allt måste vara klart ikväll :p Om jag hinner så ska jag nog gå på en lång prommis ikväll, men denna gång är de inte för att rensa tankarna för de behövs verkligen inte nu ;), utan de är för att de är skönt och behövs ;p.

Nä vi ses skriver säkert ikväll :)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0