Vad händer efter döden?

Vad fan gör man om ens bästa vän skulle dö?
Läs här de gjorde mig fan tårögd!... så jävla hemskt, så de är sjukt!

pluss att jag har suttit och kollat på minnescermonin för Michael Jackson som gått på 4:an. Även de var rörande helst när hans dotter försökte hålla tal och berättade att han har varit världens bästa pappa sen hon föddes och att hon älskar han osv.

Döden är fan hemsk och om jag ska erkänna de själv så är jag faktiskt lite rädd för döden, fast mest av allt är jag rädd när alla mina närmaste dör, tex mamma, pappa, syster osv. Hur fan ska man klara av att gå igenom någonting sånt?. Nä klarar fan inte änns av tanken, fyfan.. okej jag hatar att prata om döden så  klarar inte av att skriva mer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0