Hyper!

Måste börja med att säga att den här dagen har varit så grymt onödig, har bara legat i min säng , vridit och vändt på mig. haha men sånna dagar måste väll också finnas :p.  Men de var inte de jag hade tänkt berätta när jag bestämde mig för att skriva ett inlägg. De jag hade tänkt berätta är att jag är så GRYMT nervös så jag tror att jag kommer köra en J i handflatan snart, haha nog bara Tove som fattar. Nämen seriöst vad har jag egentligen att vara nervös över? Eller okej jag skippar de dära, jag har mycket att vara nervös över, åh guud hur ska detta sluta?! Tanken får mig helt hyper !!

GAAAAH VAD NERVÖS JAG ÄR. Men jag har ju klarat de en gång, nog borde jag väll klara av de en gång till eller?
men frågan är ju om jag kommer gå så långt så att jag kommer att skriva ? ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaaaaaaaaad?

2009-06-09 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0