Ingen har större kärlek än den som dör för sina vänner.

Dagen har varit bra förutom att min fotolärare alltid ska dra ut på tiden fitta vad less man blir på han !  Men vi slutade iallafall kring 13 :). Sen gick jag Lena och Sofia på stan. Fan nu när jag skriver de där kom jag ju på att mitt mål var att hitta ett par skor, att jag inte skulle fara hem från stan innan jag har hittat. Vad fan hände med de Lena? haha åh har verkligen inga skor vet inte vad jag ska ta mig till ;p. Aja nämen åkte sen hem och åt tacos, Underbart gott ! och nu sitter jag bara här, hade tänkt fara och träna men nu har jag dragit ut på de för länge så jag hinner inte eftersom jag ska till G-stad och kolla på Toves match som börjar 19.00 :). Sen efter den blir de att fara hem till Tove och se OTH, sen ska jag visa upp våran skräckfilm som vi har gjort, hon kommer inte våga somna inatt, haha!  De blir även att sussa hos henne, kan bli jobbigt eftersom hon har en lektion som börjar 10, och jag är ledig :O!!  Så jag kommer ligga kvar och sussa medans hon far, woho =D Nä nu ska jag göra mig iorningd sen dra mig till fotbolls matchen, vi ses puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0