It feels great !!

Måste börja med att säga att JAG HAR KÖRKORT ! :D:D:D:D
Åh kan verkligen inte beskriva känslan, ni som inte har de lär uppleva de, och ni lär nog också inse att de är den bästa känslan som man upplevt! !!!  De känns som att jag är 500 kg lättare nu, och jag är så förbannat glad :D!  Nu Tove kan vi fara till Pello när vi vill , vi kan fara och köpa french hotdog när vi vill + MAX, ojoj kan de bli bättre? haha :D Nä nu ska jag sluta, ska ta BILEN till gymmet och träna lite :D wohoo vii får höras, puss


Kommentarer
Postat av: Malino

Grattis Sara! Känslan är underbar och jag lovar att den sitter i länge ;)

2009-06-03 @ 15:49:33
URL: http://mawlino.blogg.se/
Postat av: hannnad

MAAAAX!!! Nu behöver vi aldrig ha sånna där problem som vi hade den där kvällen hos Tove då vi skulle lunnat döda för maxmat :O

2009-06-03 @ 17:00:26
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0