Lips of an angel

åh, jag vill utomlands, eller bara fara någonstans bort från den här skitstaden. Bara fara bort några dagar och göra massa sjuka och roliga saker! Typ bila ner någonstans, ta in på hotell sen bara ta dagarna som dom kommer !  Vill verkligen göra nå kul, någon som är på?.

Har iallafall precis vaknat, ganska sjukt att jag vaknade exakt samma tid idag som igår :p.
aja har typ ingenting att skriva förtuom att jag ska gå och äta nu sen så ska jag och min syster fara och hämta ut mitt körkort, frågan är ju om jag verkligen vill se på de :O? ..  Sen ikväll är de träning igen, woho :). Har dock mycket träningsverk. Haha så jävla grymt otränad man är, sjukt !  Nä nu ska jag gå och göra mig iordning, vi ses puss :)!


Jag är besviken på dig...

ååh vill verkligen utomlands, eller iallafall där de är varmt och soool!!!



Kommentarer
Postat av: Kungen.

Duvet, just name the time and the place!

2009-06-16 @ 16:48:20
Postat av: dr joker

säg bara till så far vi :D

2009-06-16 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0