till kommentarerna.

Jag fick en fråga av en anonym (ovanligt att ni är anonyma) varför jag alltid super mig så jävla full varje gång och varför jag inte lär mig av mina misstag.  Före första så är de ju inte så att jag planerar att bli svin full osv varje gång jag dricker, de är ju bara någonting som händer. och de är klart att jag att jag tänker varje gång att de inte ska bli för mkt, men de blir de ändå. och varför skulle jag tycka att deär tufft? de var ju bara de dummaste jag någonsin hört. Efter varje kväll så skämms jag. och bättre skådespelare haha alltså lägg ner. Före andra vem sa någonting om att de handla om alkohol denna gång?.När ni inte riktigt vet hela historian om vad som har hänt så tycker jag inte ni ska kommentera!. Jag vet dom flesta lär sig av sina misstag men jag är tydligen en av dom som inte gör de, och jag vet inte varför. Jag försöker ju självklart göra så att de inte ska bli misslyckat, men ja.  aja.

jo en sak till. Stå för vad ni tycker och sluta vara anonyma. Varför säga nå när man inte klara av att stå för de?


Kommentarer
Postat av: hannnad

Sara, en grej tycker jag faktiskt.. att du ska sluta dricka sprit. Jag var också sådär förut, men efter 2-3 gånger så lär man sig och efter det har jag slutat dricka sprit. Drick öl/vin/cider istället.. du blir inte likadan av det :)

2009-06-28 @ 17:41:27
Postat av: Sara

joo de sjuka är att jag blir de. Jag blir mindre baksi av sprit. Du vet på nyår, då drack jag cider samma på Toves 18-års fest drack jag också cider.. Men jag har insett nu jag kan inte dricka jag kan inte de. och därför borde jag inte göra de. men ja...

2009-06-28 @ 17:46:23
Postat av: hannnad

Jo, men du måste också lära dig HUR MYCKET du kan dricka sara ;) Äter du och dricker vatten innan du somnar så brukar de där fixa sig! Sen är att vara bakis smällar man får ta haha :D

2009-06-28 @ 18:58:23
Postat av: Anonym

jaa jag vet men de är ju de som är felet jag vet inte hur mkt jag kan dricka, och när jag väl har blivit nog full då vill jag bara ha mer och mer, helt stört!. Jag märker inte själv när de håller på att spåra förrän de är försent.. haha jo jag vet ;p

2009-06-28 @ 19:04:42
Postat av: hannnad

Därför köper man cider, då köper man ett visst antal och sen har du inge mer ;)

2009-06-28 @ 19:57:02
Postat av: Kungen.

Duvet sånt händer ju många, en vanlig tendens när man blir full. Man vill bara ha mer och mer duvet.. Det gäller att hitta balansen, det kommer du nog att göra. OCH som ovanstående säger, har man ett visst antal så vet man ju att man kanske inte blir för full. Sen kan det ju finnas dom som bjuder och det blir ännu mer. Men det är ju som värt att försök. Man lär sig av sina misstag, även om det tar ett par gånger. Angående kommentarerna, du har rätt man ska stå för det man säger så jag håller med, i värsta fall får du lära dig av dryck-mästaren kungen : ).

2009-06-29 @ 14:14:50
Postat av: Sara

Jo jg vet men jag gjorde ju så denna gån jag tog inte med mig allt jag hade jag tog med mig bara en viss mängd, och när jag hade druckit upp allt dde var jag helt normalt full. Men sen när vi väl var ute blev jag bjuden på massvis med drinkar så ja..

2009-06-29 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0