hehe.

De var någon som frågade om jag och Adam var tsm, haha nej nej vi är bara riktigt bra kompisar :)!

Men iallafall den sjuka saken jag hade tänkt berätta till er var att igår när jag kör in och ska parkera just brevid där Adam bor så sitter de 2 utlänningar på en sten och kollar grymt mycket när jag kör förbi och parkerar. Jag kliver ut ur bilen och låser den forsätter sedan att gå in till stan eftersom jag skulle möta Adam där, och de innebar att jag var tvungen att gå förbi dom fast dock lite högre upp. Sen hör jag hur någon av dom ropar
- Hej!
Jag ropar ju självklart hej tillbaka, sen ser jag hur den ena vinkar att jag ska komma men jag låtsas som att jag inte ser någonting och forsätter. Senare på kvällen då vi kommit hem till Adam så ber jag han följa med mig ner till bilen för att jag skulle hämta mitt lypsyl. Då ser jag att jag har nå vitt på rutan jag tänker " FAN, jag har fått P-böter!!! ". Men när jag kommer närmare så ser jag att de är en lapp. haha och då har någon av dom skrivit en lapp och stoppat på min bil.

och exakt så här stog de på lappen:
 " Hi. You are so beautiful and thanks for you to say hello for me. This is my phon number if you want o76.....  Amer"

Haha vet inte vad jag ska säga om de men jag skrattade ganska så jävla mycket, men de var ju ändå gulligt gjort men lite läskigt :o haha! :')


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta man sover tillsammans om man bara är vänner? usch

2009-06-22 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0