önskar du var här hos mig ..

haha nä har faktiskt sluta äta på max Evelina (A) haha;D.

Blev ingen städning hann inte och hade verkligen inte lust så packade bara mina grejjor och drog till mamma. Senare var de ju som sagt träning. De var fan grymt kul, och grymt jobbigt! Men jag tror jag har fått tillbaka suget igen, woho :). Haha nämen de var faktiskt riktigt kul, de fick mig att glömma allt ett tag, underbart! De är så jävla skönt att de blir så. Direkt när man kliver in på en fotbollsplan så glömmer man alla besvär och problem! 

Efter träningen så kollade jag på bilar med min syster. Fan vad snygga bilar de finns alltså, och skoja inte hur dyra vissa är. Men jag fastnade för en bil som vad snygg, men den finns dock i göteborg, jobbigt. Men ska prata lite med mamma så får vi se ;). Aja nu ligger jag iallafall i sängen och ser på mean girls och återhämtar mig med lite chips efter träningen, hehe. Nu ids jag inte skriva mer ska lägga mer ner och vänta tills du ringer!

Tove duvet att vi alltid brukar säga att vi ska ta de som de kommer. Men de gör vi aldrig. Men vet du, denna gång ska jag fan ta de som de kommer helt seriöst. Bara låta de bli som de blir. hur svårt de än kommer bli så ska jag fan klara de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0