no lies no bullshit!

haha vet fan inte hur jag ska börja skriva men jag är mörbultad efter att jag varit hos Tove, fan vad vi har slagits. När reklamen kommer då är de bara att vara beredd på fight, för då jävlar!  Vi såg även på generation fett tror jag de var?  Där stora och då menar jag STORA människor använder sin vikt för att tjäna pengar. Dom sätter sig på andra människor och guppar och har sig, de kallas för squash, typ. Så självklart så fick jag och Tove den idén att vi också skulle göra de på varandra haha så de underhöll vi oss med under hela kvällen.  Är hemma nu efter en hård fight ;). Ligger i sängen och känner att jag har pratat bort för många sömntimmar med dr joker som han själv kallar sig :p.  De spårade väll litegrann där också i slutet haha!  

Jag har även suttit och kollat igenom många av mina gamla blogginlägg, haha ja vad ska man säga, vissa dagar vill man ha tillbaka och vissa inte! :').

Nä nu ska jag försöka att sova ska upp tidigt i morgon eftersom vi har mentorsdag med klassen. Efter de blir de fin middag med tjejerns från klassen för att små fira att skolan är över. Senare på kvällen de är då den STORA festen drar igång, skoja inte om jag längtar !

Kommentarer
Postat av: dr joker

haha ojoj det var fan på gränsen där ett tag att de höll på att spåra men som tur var styrde jag upp de ;P

2009-06-11 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0