I wanna love you, but I better not touch

Idag då:
mama ringde och väckte mig klockan 13.00. Jag var död. Trode även att jag var förlamad för jag hade/har så grmt jävla ont i min rygg. Men tack gode gud att jag ej var de. Klev upp åkte hem eftersom jag hade lovat att följa med mamma till Boden. Fick lite flash back när vi for runt där i boden från tiderna då jag  hängde där. Fick mig även att tänka på hur jävla många minnen man egentligen har, sjukt :p !  Aja mamma for runt där och jag följde bara med..  Annars har jag inte gjort ett piss idag. Känner mig seg och grymt trött haha. Ska ta mig en lång dusch nu kanske till och med tar mig ett bad?, aja sen så ska jag fräscha upp mig lite innan jag drar mig till Tove, där jag ska spendera resten av min kväll :)

åh blir helt tokig, blir bara sjukare och sjukare. De är säkert bara för att vi får sommarlov snart.
kommer jag ligga sjuk under lovet. skulle inte alls förvåna mig !

Måste även få berätta fan vad jag längtar tills vi far till Träsdocks Tove. WOHO! :D
bilder från igårkväl kommer senare :) nu badet puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0