Jag saknar dig

Igår hängde jag då med Tove vi for och köpte lövtunnbit, fuck vad gorre de är! Vi satt och käka de medans vi såg på TV :) Sedan blev Tove allt för nöjd med sin Farm Town gård så jag drog hem, haha nämen drog hem vid 1 någon gång. Somnade inte efter 3. Kände att jag hade grymt mkt träningsverk i min kropp när jag vaknade. Hur FAN kan jag ha de? träningen igår var ju inte änns jobbig? wierd ..  

Tanken var idag att jag skulle gå på stan med tove med tove insåg idag att hon inte han, och de sög. Så ska istället fara och träna (får se hur de går med min träningsverk)  Sen ska jag nog fara och sola (grymt jävla länge sen) Sedan blir de hemmåt och fixa sig lite för ikväll blir de att umgås med tjejerna. Kul, grymt länge sen jag träffade dom. eftersom jag inte varit på skolan under hela veckan, så de ska bli mysigt :)

Jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0