Am I just another priceless work of art in your gallery?

käft dr joker, vem vare som spydde sist? haha juste ;D

Somnade sent och vaknade tidigt. Inte så kul, och mindre roligt blev de när jag såg att de öste ner regn :o.. Men de som gjorde min dag bättre var att jag for till A, de var därför jag klev upp så tidigt för att jag skulle träffa han. Självklart låg han ju och sov när jag kom, ovanligt ;P.  Så joinade han, var grymt trött. Vi gjorde väll inte så mycket låg och mös och  bara pratade. Efter ett tag kom Niklas och en annan snubbe som jag har glömt namnet på. For och åkte bil med dom och umgicks tills min buss gick. Pappa kom och hämtade mig från stan. Han bjöd mig sedan på maxmat, underbart! :) Har legat i min säng sen jag kom hem, skönt eftersom att jag känner mig rätt sliten på nått konstigt sätt . Känner mig verkligen inte på humör nu så ska ta mig en dusch sen lägga mig i sängen, tror dock att de kommer bli svårt att somna inatt..

Jag pallar inte en gång till, jag gör verkligen inte de.
Bara så att du vet de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0