Ta mig till en plats där bara du och jag finns med i bilden

okej, eh.. Dagen/kvällen blev inte alls som räknat. Jag och Tove drog och åkte merca med några stycken inne i stan, haha herregud är mitt enda ord.  Dom skjutsade hem hos efter ett tag och sen dess har vi bara legat och degat framför TV:n. For hem för ett tag sen för jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre, så nu ligger jag här i min säng och myser med min hund. Ska nog gå och tvätta bort mitt smink, sätta på en film och invänta john blund och hoppas på en bättre dag i morgon. Grymt sugen på att dricka, men ja vi får se hur de blir med de. De ryktas om att vi ska hitta på nå med tjejerna i klassen, blir säkert kul. Hoppas de blir fint väder i morgon.  nä nu blire sängen. puss

Förlåt, jag lyckas alltid :/..
Jag tycker vi kan spola tillbaka tiden och bara låta de bli som de blir. Men nu är de upp till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0