You are the one

okej förlåt har inte uppdaterat på väldigt länge, sorry men har varit upptagen. haha om ni vill veta min helg får ni läsa :p'

Fredag.
Lena kom till mig sen bröt vi trenden med att grilla på midsommar vi drog till Pompej och beställde oss varsin pizza ;D. Sen efter de så for vi till örnäset för att vi hade bestämt att vi skulle åka våran första karusell iår. Sagt och gjort, väl där så köpte vi oss en biljett var och gick glada och omedvetna om vad vi skulle utsättas för till virvelvinden. Killen som kom och tog biljetten frågade om vi var syskon, nu är de andra gången någon frågar de, är vi så lika? ;p haha. Eftersom vi var själva så fick vi mycket snurr, två killar stog och snurra oss, vi kunde verkligen inte andas. Haha men de var kul ändå :D!

Snurriga och illamående gick vi till bilen och började fara till Boden (till Sofia). Väl  framme så var sofia, hanna och axel där och dom hade doppat jordgubbar, banan och annanas i choklad, skoja inte vad gott de var! Vi umgicks och hade trevligt. Efter ett tag får jag ett samtal av en mycke full Adam, han frågade om jag kunde köra han och några polare, och snäll som jag är gjorde jag de. och snällare som lena är följde hon med! De blev mycket tjorv och skit! Men de slutade med att Adam följde med mig hem. Hem vägen ska vi inte änns prata om eller hur Lena? haha herregud. VÄL hemma ska vi inte heller prata om. Fyfan de sjukaste jag varit med om på länge. Efter många om och men så fixade vi de iallafall. kan ju tala om att vi sov inte mycket kankse 2 timmar?. Men de var mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0